هتل کوثر ناب مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کوثر ناب مشهد

معرفی : هتل کوثر ناب یکی از هتل های 5 ستاره شهر مشهد است که در سال 1394 فعالین خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل به صورت سه قسمت کنار هم است که هرکدام دارای 11 طبقه هستند. مساحت این هتل 3686 متر مربع است و خدمات آن به صورت BB ارائه می شود. به علت ارتفاع بالای ساختمان های هتل از واحدهای اقامتی دید کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) وجود دارد. در هتل کوثر ناب در مجموع 174 واحد اقامتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد. 

قیمت هتل درویشی 

نرخ ویژه هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 

تور مشهد هتل درویشی مهر 

هتل کوثر ناب مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت هستند که دارای متراژ بالایی بوده و بسیار تمیز هستند. در این واحدها امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان،‌چای ساز، صندوق امانات ، تلفن، اینترنت بی سیم، امکانات پخت و پز، حمام با لوازم بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. برخی واحدهای هتل نیز مجهز به بالکن هستند.

امکانات هتل : لابی ، فروشگاه، سالن بیلیارد، صرافی، فضای سبز، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته،‌ روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خودپرداز، سرویس حرم، فروشگاه، اتاق بازی ویدیویی، پارکینگ

هتل کوثر ناب مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با نام ناب با 150 نفر ظرفیت در طبقه ذوم قرار گرفته است. ساعت سرو صبحانه در این اتاق از 8 صبح تا 10:30 است. 

موقعیت مکانی هتل : هتل کوثر ناب در بلوار وحدت و اواسط بلوار کوثرناب قرار گرفته است. از حرم مطهر امام هشتم تا این هتل 15 دقیقه پباده فاصله است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه است و تا پارک کوهسنگی نیز 13 دقیقه فاصله دارد.

هتل کوثر ناب مشهد

پیشنهاد ما : این هتل در موقعیت مکانی نسبتا خوبی قرار گرفته است و وجود آشپزخانه در واحدهای اقامتی این هتل، آن را برای افرادی که علاقه ای به صرف غذا در رستوران ندارند و غذای خانگی را ترجیح می دهند مناسب ساخته است.

 





:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: